13 Eylül 2006 Çarşamba

Kayıp


Yarın sabah kayıt var. Sabah dediğim 4 saat 45 dakika sonra. Heyecandan değil ama başka konuları düşünürken yine uyuyamadım. Tam da uyku saatime geriye almayı planlarken.

Son anda programda yine hata yaptığımı farkettim. En azından geçen dönemki gibi kayıt sırasında farketmedim bunu. Pazartesi sabahım boşaldı ama almaktan vazgeçtiğim bir dersi almak, alacağım bir dersi de bırakmak zorunda kaldım.. Böylece Cuma günleri ölüm günüm oldu. Öğle aram ve ders aram olmaksızın saat 12den 6 ya kadar ders, gidebilecek halin kalırsa üstüne bir de antrenman..



Haftanın geri kalanı da pek parlak değil. Peki bu durumda, benim zaten fazla olmayan sosyal hayatıma hangi arada vakit kalacak merak ediyorum. Üniversite hayatının 3 yılını da yayarak geçirmiş birisi olarak bu kadar ağır dersleri kaldırıp kaldıramayacağımı açıkacsı kendim de bilmiyorum. Kaldıramayacakmışım gibi geliyor. Bilmem. Durum yine hiç iyi değil. Bursum da kesildi. Psikolojim de biraz dağınık.
Artık bu dönem kesinlikle bir psikoloğa gitmek istiyorum. İstememden öte, ihtiyacım da var. Belki en azından derslerim düzelir.. Belki?...

Zor be güzelim.. Zor..

Hiç yorum yok: