4 Nisan 2005 Pazartesi

Bulutsuzluk Özlemi

Bugün okulda B.Ö konseri vardı. Gittik. Yine gitarist değişmişler. Yanılmıyorsam Demir Demirören mi ne.. Nasıl kasış bir tip. Bir sinir oldum bir sinir oldum.. Akşamın 9 unda ne alaka be gardaş gözünde güneş gözlüğü dize gadar deri ceket..Tolga'nın yormu, ki sonuna gadar katılıyorum, aynen şöyledi "Matrix' te zanetti bu kendini" evet evet Neo gitarist.. Sonra neydi o sweap ler hammer on lar pullofflar..B.Ö nün tarzına bu gadar aykırı, aykırı olmasını geçdim ruhsuz ve kötü sololar.. Sanki power metal grubunda çalar gibi çaldı helal dedim. Dragonforce nan garışdırdı sanırım B.Ö yü.. ne deyim..
Nejat, Sina abiler ve adlarını unuttuğum basçı ve baterist abiler ablalar eskiye nazaran sönük da olsa gayet iyiydiler gene.. Ama klasik ot itü seyircisi karşısında biraz üzüldüler. Organizasyonda yer alan arkadaş "abi şenlendirin ortamı biraz nejat abi şikayetçi" falan dedi ama napalım? B.ö de pogo yapalım?? Yok olmazdı.. bir Sözlerimi geri alamam da deli gibi eşlik etti millet, nejat da bayram şekeri almış çocuk gibi şenlendi mikrofon falan uzattı.. Eğlendik vesselam.. 1 hafda sonra bizim fesdival başlar.. ip orda kopacak.. Yağmur un azizliği olmazsa çok eyleneceyik çooooooook...
İLk mesajımı da girdim hade hayırlısı başıma..

Hiç yorum yok: